Digital sherpa

Waarom?

Hoe vaak denk je zelf niet “had ik maar 5 minuten rust”. Heb je ook al bedacht wat dagelijks 5 minuten sneller werken je kan opleveren op jaarbasis? Bijna 2 hele werkdagen!

En 5 minuten uitsparen per dag is peanuts. Verschillende onderzoeken tonen aan dat tot 20% van de tijd op kantoor opgaat aan het zoeken naar informatie en bestanden. Daar iets aan doen vraagt dat we kritisch durven kijken naar de manier waarop we werken en daar verandering in durven aanbrengen. Dat we zo zelfsturend zijn dat we het voortouw durven nemen en daarmee ook voor collega’s tijdswinst realiseren.

Omdat we er vandaag zo weinig bewust van zijn gebeurt vaak het omgekeerde. Microsoft beslist iets aan zijn software te veranderen. De Office-toolbox is zo voor de hand liggend, vanzelfsprekend dat niemand aan opleiding denkt. Maar de kleine veranderingen zorgen voor omwegen die dagelijks minuten kosten…

Wat kan de digital sherpa voor je betekenen?

Digital sherpa (*): De sherpa voor teams om Mount Digi(tal) te bedwingen.

  • samen kiezen we de juiste route uit voor jullie team (procesoptimalisatie)
  • jullie worden gesteund in het kiezen van de juiste tools (software)
  • we gaan op expeditie (training en begeleiding voor het team)

(*) Sherpa: een voorklimmer en drager van bagage tijdens bergexpedities

 

Waarom Sara?

  • Dochter van ondernemers, na 15j in loondienst zelf beginnen ondernemen
  • Gebeten door werkorganisatie (Lean, werkvereenvoudiging)
  • Ervaring met BPM (Business Proces Management), audits door revisoren, risico-analyses
  • RSI, stressklachten,… ik ben ervaringsdeskundige. Het is mede daardoor dat ik aan het herorganiseren ging binnen mijn eigen job.
  • Meer dan 10 jaar ervaring als mentor en trainer binnen bedrijven.
  • On a mission: onze maatschappij heeft nood aan meer kleinere maar sterkere mensgerichte bedrijven. Daar wil ik een bijdrage aan leveren.

Voor wie?

Voor bedrijven die het eens zijn met volgende uitspraken:

  • grow your people to grow your business
  • verspilling van potentieel is de ergste vorm van verspilling
  • een gelukkige werknemer presteert beter
  • wanneer je bedrijf groeit is meer doen van hetzelfde niet altijd de oplossing. De vraag is: Hoe kan ik dezelfde (of betere) kwaliteit/service bieden op een efficiëntere manier?

Kennismaken? Dat kan!

Neem gerust een kijkje in mijn agenda en boek een online kennismakingsgesprek in. Liever in levende lijve? Dat kan! Neem dan even contact op.

 

Vragen? Stuur mij een mailtje sara@kanli.be