Digital sherpa

Waarom?

Hoe vaak denk je zelf niet “had ik maar 5 minuten rust”. Heb je ook al bedacht wat 5 minuten sneller werken je kan opleveren op jaarbasis? Bijna 2 hele werkdagen!

En 5 minuten uitsparen per dag is peanuts. Verschillende onderzoeken tonen aan dat tot 20% van de tijd op kantoor opgaat aan het zoeken naar informatie en bestanden. Daar iets aan doen vraagt dat we kritisch durven kijken naar de manier waarop we werken en daar verandering in durven aanbrengen. Dat we zo zelfsturend zijn dat we het voortouw durven nemen en daarmee ook voor collega’s tijdswinst realiseren.

Omdat we er vandaag zo weinig bewust van zijn gebeurt vaak het omgekeerde. Microsoft beslist iets aan zijn software te veranderen. De Office-toolbox is zo voor de hand liggend, vanzelfsprekend dat niemand aan opleiding denkt. Maar de kleine veranderingen zorgen voor omwegen die dagelijks minuten kosten…

Het antwoord

Digital sherpa (*): De sherpa voor de professional die het gevoel heeft aan de voet te staan van Mount Digi(tal). Samen kiezen we de juiste bergflank, stippelen we een klimplan uit, krijgen we die berg werk klein.

(*) Sherpa: een voorklimmer en drager van bagage tijdens bergexpedities

In praktijk kan een digitalsherpa-traject volledig worden afgestemd op de noden binnen uw bedrijf. Maar in elk geval komen volgende facetten aan bod.

Waarom Sara?

  • Dochter van ondernemers, na 15j in loondienst zelf beginnen ondernemen
  • Gebeten door werkorganisatie (Lean, werkvereenvoudiging)
  • Ervaring met BPM (Business Proces Management), audits door revisoren, risico-analyses
  • RSI, stressklachten,… been there. Het is mede daardoor dat ik aan het herorganiseren ging binnen mijn eigen job.
  • Meer dan 10 jaar ervaring als mentor en trainer binnen bedrijven.
  • On a mission: onze maatschappij heeft nood aan meer kleinere maar sterkere mensgerichte bedrijven. Daar wil ik een bijdrage aan leveren.

Voor wie?

Voor bedrijven die het eens zijn met volgende uitspraken:

  • grow your people to grow your business
  • menselijk potentieel is de ergste vorm van verspilling
  • een gelukkige werknemer presteert beter
  • wanneer je bedrijf groeit is meer doen van hetzelfde niet altijd de oplossing. De vraag is: Hoe kan ik dezelfde (of betere) kwaliteit/service bieden op een efficiëntere manier?

Open aanbod

Om jou de kans te geven kennis te maken staan er een aantal open workshops op het programma.

Geen evenementen

Vragen? Stuur mij een mailtje sara@kanli.be