Optimale interne communicatie met Microsoft 365 Workshop

Kom meer te weten over de verborgen tools in je MS 365 abonnement om beter en efficiënter te communiceren met collega’s en klanten. Hoe kan Microsoft je helpen met interne communicatie, het automatisch inboeken van afspraken, het inplannen van webinars, …

• Je wil een overleg inplannen met collega’s? We leren je hoe Outlook (Exchange) voor jou het eerstvolgende moment zoekt. Je hoeft dan niet meer het rijtje af te bellen of mailen om het geschikte moment te vinden.
• Je merkt dat niet iedereen de interne communicatie oppikt. MS365 kan je helpen dat te veranderen.
• Collega’s hebben het moeilijk om de juiste versie van een document te vinden. Hier leer je hoe dat komt en wat je eraan kan doen.
• Je merkt dat er collega’s zijn die vinden dat er te veel interne mail is. Ze hebben gelijk, quasi alle interne communicatie hoort niet langer in mail thuis. We vertellen je waarom.
• Je wil wat doen aan de veelheid van kanalen (Outlook, Teams, Whatsapp,…) die gebruikt worden voor interne communicatie. Je krijgt hier suggesties over hoe je dat kan aanpakken.
• Je wil dat klanten zelf een afspraak kunnen inboeken. Wist je dat er binnen je MS365 abonnement een tool zit die je klant in staat stelt die afspraak te boeken, alleen op een moment dat voor jou past?
• Je wil een webinar inplannen voor klanten. Weet je dat ook hiervoor alles aanwezig is in je MS365 abonnement?
Tijdens deze sessie gaan we kijken welke tools er allemaal verscholen zitten in een MS 365 abonnement en wat de voorwaarden zijn om ze terug te vinden. Ook voordelen en nadelen worden besproken.

Niveau: Gevorderd
24 juli of 23 augustus – 13.00 uur – 14.30 uur.